Bureau Bokslag in de media

Content creatie, reisreportages, PR, marketing en sales, het zijn de speerpunten waar Bureau Bokslag zich op richt. Online- en offline media moet opgenomen worden in de marketingmix om je doelgroep te bereiken en je portfolio uit te breiden.

Bureau Bokslag in de media

Mede naar aanleiding van de start van mijn bedrijf, Bureau Bokslag, ben ik geïnterviewd door het magazine Vriendin. De overige interviews voor het AD, Cosmopolitan en de Grazia hebben plaats gevonden naar aanleiding van mijn werk als freelance reisblogger.

Magazine Vriendin: Over het ontstaan van Bureau Bokslag
Bureau Bokslag is ontstaan uit een passie voor ondernemen. In het magazine Vriendin vertel ik openhartig over waarom ik voor mijzelf ben begonnen en waarom ik nu doe waar ik gelukkig van wordt, zoals de opstart van mijn reisblog en mijn eigen bedrijf. Nieuwsgierig waarom ik juist voor “Bureau Bokslag” als bedrijfsnaam heb gekozen?

Interview AD Zomerspecial – De zomer van 2015!
In de Zomerspecial van het AD vertel ik over mijn roadtrip door Slovenië die ik in 2015 heb gemaakt.

Interview Het Parool – Reizen op eigen risico!
Het artikel in Het Parool gaat over het feit dat het Ministerie van Buitenlandse Zaken steeds preciezere reisadviezen afgeeft. Maar wat zegt zo’n advies nou eigenlijk en wat als je als reiziger toch naar een bepaald gebied afreist? Ik werd benaderd om mijn mening hierover te geven en dat stond op zaterdag 8 augustus 2015 in Het Parool.

‘Under the radar’ reizen in Cosmopolitan, mijn Krakau reistips
Reizen naar een bestemming die nog niet bij het grote publiek bekend is, dat is ‘under the radar’ reizen. Krakau is een stad die nog niet massaal word bezocht maar wel ontzettend veel te bieden heeft. In de Cosmopolitan van februari 2016 worden mijn reistips Krakau met de Cosmo lezeressen gedeeld.

Interview Grazia – Alles Flex!
In de Grazia, nummer 25 – 2015, vertel ik over wat flexwerken voor mij betekent en waar ik dat doe in Den Haag.